Lang uge forude…

Posted: 7. marts 2010 in Tanker
Tags: , , , , ,

Så er det søndag aften…
Og jeg kan se frem til en laaaang uge, med en masse ting der skal laves.. Og en masse ting jeg ikke gider.. Og det hele skal laves alene…
Kæresten har en rigtig dum arbejdsuge, hvor han skal arbejde fra 12-23 i hele fem dage… Det vil sige fem dage hvor jeg næsten ikke ser ham og hvor jeg selv skal finde på noget at lave….

Men bare rolig, jeg har desværre en masse jeg skal lave… Har dog også et par opture i løbet af ugen…

Det dårlige er at jeg skal:
– lave problemformulering til min bachelor
– skrive indledning til min bachelor
– begynde at skrive på første del af min bachelor
– læse tekster til undervisning på universitetet
– læse en bog
– lave en opgave ud fra bogen
– lave en skriveøvelse
– rydde op
– gøre rent
– træne

Og ja, det lyder jo umiddelbart som jeg får en hård uge uden sjov… Men men.. Jeg har fået lidt tid til gode øjeblikke i en ellers lang uge…
Jeg skal se min veninde og til massage…
Og jeg ser frem til begge dele…
Starter med at få besøg af min veninde imorgen og det glæder jeg mig rigtig meget til…
Det kan være at det gør, at jeg kan klare mig indtil fredag, hvor jeg skal have massage.. Og det tror jeg at jeg får brug for, når jeg har skrevet så meget på min bachelor…

Ellers er menuen lidt kedelig i denne uge…
Mest fordi jeg ikke gider de store kulinariske oplevelser når jeg skal opleve dem alene…
En af dagene hvor kæresten spiser hjemme, står den på Mexicansk Kyllingelasagne og det glæder jeg mig rigtig meget til…
Ellers står den på hjemmelavet pizza, spaghetti med kødsovs og noget wokmad… Og så et besøg hos mine forældre.. 🙂

Min weekend har været fin, hva med jer?
Jeg har haft nogle diskutioner med kæresten om hvorvidt han skal have en frontlæbe til hans bil og det er jeg VIRKELIG imod…
Han har en okay bil og jeg er glad for den.. Men den er altså 16 år gammel og ikke ligefrem et vidunder… Og den er jo heller ikke ligefrem det vilde værd….
Min mening er at han “putter guld på en lort”… Han får aldrig de penge igen, og fandme om jeg skal køre rundt i en Brian-bil…
Jeg gider ikke have en kæreste der kører rundt og ligner en idiot i en sænket bil, men skørter og “gangsta”-attitude… No way!!!
Sagde til ham at han var 1½ møtrik fra at rende rundt med en bandana og en scott-jakke…
Hvor dum kan man være og hvor grim er sådan en bil lige?

Nogen der har en mening om det?

Skriv en kommentar