Oscar-katastrofer 2010!

Posted: 8. marts 2010 in Tanker, Uncategorized

Åhh gud hvor jeg elsker Oscar…
Jeg er vild med kjolerne og sidder gerne og ser det midt om natten…
Og så sender de det kraftedme på TV2Film… Som jeg ikke har!!!

Så idag har jeg surfet Oscar-kjoler og skal helt klart se sammenfatningen i aften på DR2…

Men selvom jeg har set kjolerne, er jeg altså ret skuffet.. Som i ret meget!!
Ja, der var helt klart nogle smukker kjoler ind i mellem, men standarden var ikke ligefrem noget der fik mig op af sædet…
Men here we go…

The Worst:

Sarah Jessica Parker skal simpelthen have en ny stylist.. Eller en ny mand.. Either way, noget er HELT off!! Jeg er normalt vild med hende og er STOR Sex and the City-fan.. Men det der er simplethen for meget…


Hun ser ALT for tynd ud, og kjolen klæder hende slet ikke.. Ja kjolen i sig selv er sådan set heller ikke så charmerende… Fatter virkelig ikke hvad der sker for den kæde om halsen, hendes smykker er afskyelige og så er den underlig klumpet sammen med en broche bagpå…
Som om det ikke var nok, ser hendes hår forfærdeligt ud og hendes make-up er SÅ for meget og hun ser 10 år ældre ud end hun egentlig er…

Ja den er jeg altså ikke så vild med…
Og der var da også andre jeg ikke var med på;
– Amanda Seyfried; ALT for bleg… Kjolen fik hende til at gå helt hvidt i hvidt…
– Miley Cyrus; Synes egentlig hun har gjort det okay, men HADER den øverste del af kjolen (lidt for Madonna) og så er hendes kropsholdning forfærdelig..!
– Zoe Saldana; Vil ikke engang kommenterer den…

The Best:

Der var et par kjoler jeg godt kunne lide og en masse som var okay.. Blandt de bedste ligger Meryl Streep, som virkelig kan forstå at klæde sig efter sin alder, og Demi Moore som bare ældes så smukt!
Jeg giver Kristin Stewart a for effort.. Hun kan ofte se lidt emo-agtig ud, men jeg synes virkelig at hun klarer den flot her… Farven på kjolen er super flot, og snittet får hende da til at se knap så skinny ud… Meeeen, kjolen er nu stadig ikke min yndlings…
Queen Latifah og Sandra Bullock er også på min top-10… Men min yndlingskjole sidder altså på Anna Kendrick… Jeg plejer ikke at være meget for farven, men jeg synes hun bærer den Så flot.. Jeg er vild med det hele… Hår, make-up, smykker og tasken.. Alt er så smukt.. Jeg tror hun er en man skal holde øje med…

Se alle de smukke kjoler på http://msndk.starlounge.com/ hvor mine billeder også er fra…

Skriv et svar

