Ugens mad og dimission…

Posted: 1. juli 2013 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Så har fået mit eksamensbevis. Det tog lidt tid, men sådan er det, da kandidater bliver færdiguddannet på forskellige tidspunkter.

image

Der var dimission i fredags og kæresten og jeg fejrede det med frokost på Café Carma i Kolding midtby.
Jeg fik en kyllingesalat og den var fin. Maden er nogenlunde billig, okay kvalitet og der er god plads mellem bordene. Du får ikke en vild oplevelse, men pris og kvalitet hænger sammen.

image

Og så lige et billede af min dimissionsgave fra kæresten. Ringen er fra Spinning som jeg ELSKER og jeg er rigtig glad for øreringene, som hænger, hvilket jeg ikke har så mange af.

image

Og så har jeg købt en dimissionsgave til mig selv!

Ellers har ugen primært ligner sig selv: ansøgninger, træning, fysioterapi og mad.

image

image

image

image

image

image

image

Mad, mad og atter mad.
Denne uges madplan ser således ud:

Mandag: Kotelet med grønne bønner og tzatziki
Tirsdag: Frikadeller med stuvet kål
Onsdag: Svinemørbrad med champignonsovs
Torsdag: Laks med nudler og spinat
Fredag: Mørbradbøffer med spidskål
Lørdag: Kylling med pestokartofler
Søndag: Koteletter i fad

Nem mad og noget at se frem til hver eneste dag.

Skriv et svar

