God mad, men ingen at dele det med…

Posted: 16. marts 2010 in Bøger..., Mad, Tanker
Tags: , ,

Som tidligere nævnt skulle den stå på lammeculotte igår, men der var udsolgt.. ØV!!

Endte istedet med nogle rigtig lækre ovnkartofler, skønner bøffer, en svampestuvning og tzatziki…
Jeg var så heldig at falde over nogle store, flotte østershatte i Bilka, og de kommer til at være det der indgår mest i maden i denne uge…

Fik dem nemlig til stuvningen igår, skal bruge dem på pizzaen imorgen.. Og i aften, skal de også med…

Jeg er alene hjemme (IGEN) da kæresten har aftenarbejde, så den står på; Pasta med gorgonzola-sauce, bacon og østershatte… Og uhhh hvor jeg glæder mig…
Jeg har ikke lavet det før, men hvis det bliver godt, kommer både opskrift og billede herind…

Kæresten er ikke super glad for gorgonzola, så eftersom jeg kun skal bruge en smule til min pizza, valgt jeg at bruge noget af det til pasta, når jeg nu er selv…

Jeg håber virkelig det bliver godt og at jeg kan spise op.. Min appetit har været lidt underlig de sidste par dag, og når jeg endelig har lavet mad, har jeg ikke kunnet spise op, eller efterfølgende fået kvalme….

Det gik nogenlunde igår, havde dog lidt kvalme.. Men det gik….
Håber at jeg kan trylle noget skønt frem om lidt, som min mave slet ikke kan sige nej til….

Ellers laver jeg ikke så meget… Jeg læser Vandrende Sjæle, eller jeg prøver på det…
Jeg må indrømme at den har været lidt tung at komme igang med… Nu har jeg snart læst 200 sider og endelig sker der noget….
Håber den bliver bedre hen af vejen…

Skriv en kommentar