Alternativ brændende kærlighed…

Posted: 26. oktober 2011 in Mad
Tags: , , ,

Brændende kærlighed er comfort-food når det er bedst.
Blød mos og salt, stegt bacon udgår for mange denne skønne ret..
Min version er dog lidt anderledes, men stadig SUPER velsmagende.

Kartoffelmosen var basis. Kogte kartofler i tern, hældt vandet fra. Derefter tilsat hvid peber, mælk og salt.
Resten er dog ikke så basis.
Jeg er vant til, fra da jeg ganske lille, at få en hvid sovs til brændende kærlighed. Jeg ved ikke om det kun er i min familie?
I hvert fald er det også det jeg laver til mig og kæresten.
“Topping” var heller ikke så basis.

Det bedste ved brændende kærlighed er fyldet på toppen.
Mit bestod denne gang af: bacon i tern, cocktailpølser og porre.
Jeg brugte cocktailpølser for at få lidt mere fyld, samt porre istedet for løg.

Nogle gange tilføjer jeg også champignoner eller andet grønt.
Desuden er dette rigtig godt med en rodfrugtmos til.

Skriv et svar

