Mit liv i billeder

Posted: 3. april 2014 in Mad, Tanker
Tags: ,

Lige for tiden sker der ikke så meget herinde.
Jeg bruger til gengæld instagram rigtig meget.
Vi har bl.a. spist chokoladecreme fra Sorgenfri.

image

image

Hvid chokoladecreme med lakrids. Mums det var godt!

image

Der er bagt muffins til mit arbejde, hvor jeg i dag har været to måneder.

image

Vi har fået rester og meget “andendags-mad” hvilket er skønt, når man har lange dag.

image

Jeg har fejret foråret og jordbærsæsonens start.

image

Og så har jeg prøvet skyrtern.
Jeg er ellers

forfalden til Puck-feta, da jeg synes de salattern man kan købe i tern er lidt tørre i konsistensen.
Den her var faktisk ret god og kunne nok blive købt igen.

Skriv et svar

