Bloggen..

Posted: 15. januar 2014 in Tanker
Tags: ,

Som I måske har lagt mærke til, er der lidt langt mellem indlæggene.
Jeg har bare rigtig travlt!
Vi har nemlig købt hus og det er super spændende. Vi har købt et typehus fra 70’erne og der er så ikke moderniseret på nogen måde de sidste 40 år.
Så vi har fjernet alt indvendigt og er gået igang med den renovering som budgettet nu kan holde til.
image

Vi har bl.a. fået nyt tapet op overalt, noget dog lidt mere specielt.
image

Vi måtte ud og købe en ny terrassedør, da den gamle var rådden.
image

Vi har fået nyt gulv, hvilket jeg er SÅ glad for!
image

Og så er vi igang med køkkenet. Det blev et kompromis. Vi havde oprindeligt valg at beholde det gamle køkken, men efter at have overtaget huset, ombestemte jeg mig.
Men vi havde jo ikk lige budget til et nyt køkken, så kompromis måtte der til, hvilket betød et nyt, brugt køkken.
Vi købte et på dba inkl. emhætte og jeg tror det bliver super!

Maden er ikke noget at skrive hjem om, så det gør jeg ikk🙂

Skriv et svar

