Madplan..

Posted: 3. december 2013 in Mad
Tags: ,

Jeg har ufattelig travlt for tiden, men derfor skal jeg jo stadig have mad. Og madplan er altså den bedste måde for mig, at få struktur i en travl hverdag.
Jeg orker på ingen måde at stå med hovedet i køledisken hver dag og når jeg kommer hjem kl 17, skal jeg træne eller andet inden vi får aftensmad og dermed er der ikke altid tid til at købe ind.
Madplanen er min redning igen og igen og ugens madplan ser således ud:

Mandag: Hakkebøffer med champignonsovs og grønne bønner
Tirsdag: Krydrede frikadeller med rødkålscoleslaw
Onsdag: Kylling med grøntsager og ovnkartofler
Torsdag: Tomatsuppe med kødboller
Fredag: Rester
Lørdag: Risotto
Søndag: Kyllingemedister med rødkål

Skriv et svar

