Søndag..

Posted: 3. november 2013 in Uncategorized
Tags: ,

Søndag er en skøn dag herhjemme. Vi får gjort klart til den kommende uge og slappet af.
Vi gør rent, ordner vasketøj og laver madpakker.

image

Jeg plejer enten at bage boller, pizzasnegle, pølsehorn eller minipizzaer. Denne gang blev det 8 styks minipizzaer af en koldthævet grahamsdej.
Ugen var præget af en lang eftermiddag/aften i kø, en travl uge og spisen hos mine forældre.
Min mor bød på fisk med kold sovs.

image

image

Torsdag købte jeg en pakke fladbrød, hvilket vakte lykke i løbet af en travl uge.

image

Søndag er også comfortfood-day og vi fik rodfrugtmos med baconsovs. En super afslutning på en god uge.
Næste uges madplan ser således ud:

Mandag: Kylling med coleslaw
Tirsdag: Rester
Onsdag: Risotto med bacon og grønne bønner
Torsdag: Tomatsuppe
Fredag: Frikadeller med stuvet kål
Lørdag: Tapas-aften med min familie
Søndag: Rester

Skriv et svar

