Storm over Danmark…

Posted: 29. oktober 2013 in Tanker
Tags: , ,

Stormen over Danmark er sidenhen blevet opgraderet til en orkan, men det var en storm da jeg kørte ud i den i går.
Klokken 11 fik jeg besøg på kontoret af en længere nede af gangen, som spurgte om jeg havde set vejrudsigten. Ja ja, snakken gik, men kl 14.15 ringede min mor og ville have mig tilbage til jylland. Derefter sagde min chef at nu måtte jeg hellere køre, for hun kunne høre jeg var bekymret, selvom hun dog mente det var ubegrundet.
Kort efter kørte jeg og jeg skulle være kørt før.
Jeg har ca 15 km til en motorvejsafkørsel og det var 15 lange km. Endelig på motorvejen troede jeg at jeg nu skulle jeg bare afsted hjem, men kort efter sagde manden i radioen at lillebæltsbroen var lukket. Nå men så var det vel bare den anden bro.. Bum bum.. Så langt nåede jeg dog ikke, for jeg endte i kø.

image

Jeg havde lidt proviant og en mobiltelefon, så jeg regnede med at den kø kunne jeg sagtens klare.

image

Desværre endte jeg med at sidde der i seks timer og aftensmaden blev først spist kl 21.

Jeg synes det var noget så modbydeligt, ikke på grund af køen, men fordi bilen rokkede frem og tilbage, folk ignorerede alle regler, det fløj rundt med ting og jeg vidste ikke hvornår det ville ende.
Jeg håber i alle er kommet igennem, uden skader og forhåbentligt uden at have siddet i kø.

Skriv et svar

