Alenetid..

Posted: 26. september 2013 in Uncategorized

Jeg har altid nydt at være alene og har intet problem med at være selv i flere dage.
Nu er jeg begyndt at arbejde og det tager jo en del af det alenetid jeg før har haft. Det gør nu ikke så meget, for jeg er allerede blevet glad for at være der, men så må jeg jo finde alenetid.
I dag var min alenetid 1,5 time i træningscenteret og bagetid i køkkenet.

image

image

Efter aftensmaden smed jeg kæresten ud af køkkenet og bagte en kage og fire muffins.
Når jeg eksperimenterer med nye kager, bager jeg altid et par muffins, så kæresten og jeg kan smage resultatet, og så får han kagen med på arbejde dagen efter.
Alenetid resulterede i en skøn vaniliekage med solbær fra min svigermors have. Kagen var med udgangspunkt i æblekagen som du kan se i opskriftsregisteret, men halvdelen af sukkeret var erstattet af sødemiddel, halvdelen af fedtstoffet var mælk og så brugte jeg masser af vanilie istedet for kanel.
Alenetid er undervurderet

Skriv et svar

