Nye eksperimenter…

Posted: 19. august 2013 in Mad
Tags: , ,

Ja jeg må indrømme, at den i lang tid har kørt på rutinen. Jeg bruger ret meget tid på, at sende ansøgninger og undersøge virksomheder, så derfor har jeg ikke altid så meget energi og opfindsomhed når det gælder maden.

image

Igår endte det endda med, at vi fik pizza, hvilket vi ellers aldrig får.
Men der var formildende omstændigheder, da vi var trætte efter en skøn weekend i sommerhus.

image

image

Maden derude var afslappet og nem, hvilket passer mig glimrende, når vi er ved vestkysten.

image

Men nu skal der eksperimenteres med mad, for jeg har et hængeparti.
Min ven K. er i udlandet på en længere tur og jeg har lovet ham tre ting, når han kommer hjem:

1) Pulled Pork
2) Kage
3) Baconmuffins

De to første er ikke svære, da pulled pork er prøvet og en opskrift godkendt. Og K. er vild med min chokoladekage, så det er nemt nok.
Men de der baconmuffins, de skal jo lige konstrueres først.
Første udkast var dog med skinke, fordi jeg lige havde en rest.
Det skal jeg nok få det sjovt med, det her.
Opskrift kommer selvfølgelig på bloggen!

Skriv et svar

