Stadig uden arbejde..

Posted: 25. juli 2013 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Livet som studerende, havde jeg aldrig troet at jeg ville savne, men det gør jeg faktisk.
Min veninde Sascha, som har SH-foto.dk går på universitet og i går snakkede vi om det. Jeg savner det at have et mål, opgaver og generelt det at have noget at lave.
Så indtil jeg får et arbejde, ser jeg det som mit job, at finde et job.
Ud over at vi snakkede uni, så spiste vi også god mad.

image

Vi grillede og menuen stod på pulled pork, hvidløgsflutes, salat, coleslaw og tzatziki.
Mums siger jeg bare!

image

Og det bedste var at der var rester!

Skriv et svar

