Ugens madplan…

Posted: 17. juni 2013 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Således ser tingene ud lige nu:

image

Jeg har haft min sidste kursusdag i denne omgang og er nu super, til både InDesign og Photoshop.
Sidste uge var fredelig, dog forstyrret af en jobsamtale og et job jeg desværre ikke fik, da de gerne ville have en med en pædagogisk baggrund. Fik dog ros for et oplæg jeg holdt 🙂

Og så har vi haft en god maduge.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Ufatteligt så meget mad, det bliver til på en uge.
Jeg vil lige fremhæve en skøn omgang pulled pork, hjemmebagte boller og en super lækker fisketallerken. Mums!
Næste uge ser således ud:

Mandag: Fiskefrikadeller med gulerodssalat og remolade
Tirsdag: Tex mex med salatblads-wraps
Onsdag: Kylling med salat
Torsdag: Laks med tzatziki
Fredag: Frikadeller med ovnkartofler
Lørdag: Vi spiser ude
Søndag: Wok med svinekød, grøntsager og kokosmælk

Sikke en lækker uge at se frem til

Kommentarer
  1. stephanie siger:

    Mums noget lækkert mad. Og dejligt inspirerende! Retten med pommes frites, hvad er det? 🙂

    • studielivet siger:

      Hej Stephanie,
      Det har været noget rigtig lækkert mad i sidste uge. Jeg håber denne uge bliver lige så god 🙂
      Retten med pommes frites, er en af mine favoriter for tiden: kød og grøntsager i flødeostesovs.
      Her er det en nakkekotelet skåret i stykker, stegt på panden sammen med porre, løg, hvidløg og grønne bønner.
      Når det er stegt tilsætter jeg 1 dl mælk og ca. 2-3 spsk flødeost (jeg brugte Philadelphia Light).
      Prøv det, det smager skønt!
      Hilsen Lea

  2. stephanie siger:

    Det lyder rigtig lækkert, det vil jeg prøve. Og tak! 🙂

Skriv et svar

