Dagene går..

Posted: 12. juni 2013 in Uncategorized

Det er en uge siden jeg sidst har skrevet et indlæg. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi tiden bare går.
Sidste uge var jeg på kursus og det var rigtig hyggeligt.

image

Jeg har leget med Photoshop og Indesign, og drukket kaffe.

image

image

image

image

image

image

image

Og haft en masse forskelligt med på madpakke. En masse! Det med at være væk fra 06.50-16.30 giver nogle lange dage.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Og herhjemme bliver der også spist en masse mad. Skøn mad. Lækker mad. Men det er bare ikke det der har fyldt mest de sidste par dage.
Jeg har nemlig været til jobsamtale.
Og det gik fint.
Jeg klarede en jobsamtale.
Det lyder måske dumt, men jeg har været så nervøs, da det er første gang jeg skal til samtale med min kandidatgrad som udgangspunkt.
Jeg tror ikke jeg får jobbet, men bare at prøve at gå til samtale, at blive indkaldt til samtale. Det er fedt!

Skriv et svar

