Kærlighed..

Posted: 2. juni 2013 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Kærlighed er en fantastisk ting og jeg er så omringet af det i øjeblikket.
I dag har mine forældre fx bryllupsdag og har været gift i 23 år.
De er stadig helt vilde med hinanden og har været væk i weekenden for, at nyde hinandens selskab.
I den forbindelse ringede min far til mig og spurgte om jeg ikke ville købe en KÆMPE buket blomster og stille på deres spisestuebord, som en overraskelse til de kom hjem. Nåååhhh. Jeg håber min mor bliver glad.

Ud over mine forældres glæde, så skal min bedste ven og hans skønne kone have barn. De er så søde og nyforelskede og jeg er ufattelig glad på deres vegne.

Midt i al glæden, ser jeg frem til at skulle på kursus i næste uge. I den forbindelse skulle maden være lidt let og RIGTIG lækker.
Den skønne uge ser således ud:

Mandag: Hakkebøffer med ovnkartofler, bearnaisedip og rucolasalat med pinjekerner
Tirsdag: Hvidkålslasagne
Onsdag: Frikadeller med stuvet hvidkål
Torsdag: Frikadeller med grøn kartoffelsalat
Fredag: Thaimarineret laks med salat
Lørdag: Vi er inviteret til Grisefest 🙂
Søndag: Stegt kylling med nudelsalat

Mums! Når der nu er lange dage, så skal der være noget at se frem til.

image

Som fx da vi fik steaks med salat, ovnkartofler og bearnaisedip i denne uge. Det var en succes og kæresten var glad.

image

Vi har også fået marinerede kyllingestykker med salat og hvidkålspasta, hvilket lyder sjovt, men smagte fantastisk!

image

Og vi har fået ovnkartofler, som jeg måske kommer med en opskrift på.

image

De blev serveret til en omgang koteletter i fad og kedeligt grønt.

image

Kæresten stod for ugens favorit, nemlig stegt laks med nye kartofler og grøntsager i flødeostesovs. Det var SÅ lækkert!

image

Ellers har jeg fået smukke blomster.

image

Og masser af latte, hvilket jeg lærte mig selv imens jeg skrev speciale.

image

Vi har fået stærk mad en varm fredag.

image

Jeg har fået steak med rucolasalat og parmasan, samt en omgang ostebrød med bløde løg.

image

Og lørdag stod den på grillmad hos kommende forældre.
Håber i har haft en lige så skøn uge som jeg.

Skriv et svar

