En lille pause..

Posted: 26. maj 2013 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

Der har været en lille pause herfra, for jeg har været på kursus.
Jeg har været i Esbjerg hele sidste uge for, at blive rigtig god til Photoshop.

image

Det tog lidt tid, men jeg blev faktisk god til det.

image

image

Sådan et kursus betød jo madpakke og snacks. Som fx gulerodsstænger, vindruer og øko-cheese dippers.

image

Heldigvis måtte jeg høre musik imens jeg arbejdede og det gjorde det faktisk til et rigtig hyggeligt kursus.

image

Kusmi-the hjalp også på hyggen.

image

Og så fik jeg da lige ugens overraskelse. En pakke fra min veninde J.
Et gavekort til en omgang wellness og verdens SØDESTE kort. Begyndte sku næsten at tude.
At vide at man betyder noget, det er sku dejligt..!

image

Ugens øv, kom fra min brors side. Et stykke smadret fod!

image

Ud over madpakke, har vi selvfølgelig også fået andet godt.

image

En god salat med kartoffelcroutoner blev det til torsdag.

image

Fredag stod den på grilmad med grillet brød hos mine forældre.

image

Lørdag aften hyggede kæresten og jeg med en omgang yndlings-pizza. Sprød bund, krydret tomatsauce, masser af ost og så løg. Røget skinke, pesto, salat og parmasan bagefter. Mums!

image

Resten fik vi til brunch idag sammen med en omgang koldskål.

image

Idag har vi hygget hos mine forældre, med kaffe og en god omgang pæremuffin med marengs.

image

Aftensmaden var tomatsuppe med oste/skinkesnegle.
Næste uge ser det således ud:

Mandag: Steaks med ovnkartofler, bearnaisedip og salat
Tirsdag: Kylling med salat og dressing
Onsdag: Koteletter i tomat/grøntsagssauce med nye kartofler
Torsdag: Laks på grøntsagsbund med nye kartofler
Fredag: Wok med fuldkornsnudler
Lørdag: Måske spise ude
Søndag: Tøm køleskabet, måske en pastaret

Sikke en uge. Mums! Kan se frem til både god mad og en travl uge. Det skal nok blive godt.

Kommentarer
  1. stephanie siger:

    Har du en opskrift på bearnaisedip du vil dele?🙂

Skriv et svar

