Aktivering og en travl uge..

Posted: 16. maj 2013 in Tanker
Tags: , ,

Aktivering har en ret negativ klang, synes jeg. Jeg havde nogle fordomme om hvad jeg min skulle udsættes for, men de er blevet gjort til skamme.
Efter 3-4 måneder som ledig, står jeg nu i den situation, at jeg er begyndt i aktivering.
Heldigvis bor jeg i Kolding Kommune, som har lavet en aftale for akademikere. Jeg tror det bliver godt, og selvom jeg kun har haft en undervisningsgang og to møder, så tror jeg at det bliver positivt.

image

I dag har jeg passet en af verdens dejligste tvillinger, som ikke kunne komme i dagpleje og i stedet skulle passes af mig. Så vi smuttede en tur ud i det dejlige vejr.

Skriv et svar

