Glæde..

Posted: 7. maj 2013 in Uncategorized

I dag har været en rigtig god dag.
Det hele startede med, at jeg er kommet i aktivering. Det lyder måske ikke så spændende, men jeg er ret spændt, da det er et forløb udviklet til akademikere.

Jeg havde mit første møde i dag og det gik rigtig godt. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget.
Dog fik jeg et brev, hvor der stod at mit møde var kl 10.30.
Det eneste problem med dette var, at det var præcis det tidspunkt, hvor min kæreste skulle til hans afsluttende eksamen og jeg ville virkelig gerne være der.
Heldigvis var konsulenten der stod for mit aktiveringstilbud, så sød at han ændrede mit møde og derfor kunne jeg begge dele.
Hvor er det bare dejligt, når folk er fleksible og alle bliver glade.

Kæresten klarede eksamen SUPER flot og vi fejrede det med en tur på Marcello’s i Kolding midtby.

image

Jeg fik en Cæsar Salat, som var okay, dog lidt olieret. Kæresten fik en burger og var godt tilfreds.
Priserne er fine og betjeningen god, så vi kunne sagtens finde på, at komme igen en anden gang.

Skriv et svar

