Denne uge..

Posted: 5. maj 2013 in Uncategorized

I denne uge har jeg sendt 9 ansøgninger. Jeg har også fundet DRØMMEJOBBET og søgt det. Jeg håber virkelig og krydser fingre.

Jeg har set The Newsroom.

image

Jeg er helt vild med den serie!

image

Jeg har fået omelet med røget filet og rucola. Dejlig sommerfrokost.

image

Jeg har lavet stuvet hvidkål, inden sommeren er over os og dens slags mad er helt væk.

image

Jeg har fået frugtsalat og hjemmelavet vaniliecreme som aftensnack.

image

For at komme lidt i forårshumør er der blevet spist kartoffelsalat og den var gooood!

image

Få ingredienser kan blive til en fantastisk frokost.

image

I denne uge var omelet med rucola i høj kurs. Denne gang var det dog med røget laks.

image

Der er blevet bagt boller til kærestens madpakke.

image

En speltotto med laks og spinat blev det også til.

image

En salat med røget laks og basilikumsdressing var en af favoritterne i denne uge.

image

Men salaten med kylling, kartoffelcroutoner og parmasan var nu også ret lækker.

image

Kæresten holdt dog søndag med nachos, salsa og hjemmelavet aioli.

Jeg har generelt fået sund og lækker mad. Næste uge ser det således ud:

Mandag: Svinemedaljoner med salat og kartoffelcroutoner
Tirsdag: Gryderet med blomkålsmos
Onsdag: Dampet laks med grøntsager og spelt, samt pikantsauce
Torsdag: Koteletter med gulerødder og kartofler i ovnen
Fredag: Kyllingeburger med hjemmelavet dressing
Lørdag: Marineret svineinderlår med “fløde”kartofler
Søndag: Rester

“Fløde”kartoflerne er et eksperiment, så jeg er elendig til, at lave de traditionelle og samtidig synes de er ret fede.
Jeg vil lave en sundere udgave, som selvfølgelig kommer på bloggen, hvis det er en succes.
Opskriften på laks kommer også, hvis det bliver godt.

Skriv et svar

