Billig the og god mad.

Posted: 29. april 2013 in Uncategorized

Lige to tip til alle jer derude, der gerne vil spise og drikke godt, uden at skulle betale spidsen af en jetjager…spidsen af en jetjager er forresten ikke så dyr, siger min svigerfar, men nok om det.

image

I denne uge er der tilbud på Kusmi the i Rema 1000.
Min lille Vladimir har derfor fået selskab, af en ven på 250 gram.
Den koster 109,- men det er alligevel billigt.

image

Det andet tip gælder Café Nicolai i Kolding. Jeg har flere gange spist der og anmeldt stedet.
Igår havde vi kærestens forældre med derned, til buffet.
Der var ikke det største udvalg, men jeg vil dog nævne deres pasta med rucola og deres pizza.
Jeg har tidligere anmeldt deres Carbonara, som jeg ikke var SÅ vild med, men den pasta med rucola var SÅ lækker.
Og deres pizzaer, ja jeg er fan!
Maden er generel italiensk-inspireret og til kun 99,- så var det glimrende.

Skriv et svar

