Ledighed er roden til alt ondt..

Posted: 16. april 2013 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

Jeg har været ledig i 3,5 måned og det er ikke længere så sjovt.
Jeg synes dagene er lange og kedelige. Der mangler indhold og udfordringer.. Og dette er netop grunden til, at det er så hårdt at være ledig. Det og så afslagene.
Jeg gør langt mere end jeg skal i forhold til reglerne omkring dagpenge.

image

Jeg sender 4-8 ansøgninger om ugen, hvilket er meget mere end de 2 jeg skal sende.
Og så prøver jeg, at finde glæde i hverdagen.

image

Fx ved at købe smukke blomster.

image

Eller spise en sund frokost.

image

Og så træner jeg. Både for at holde styr på vægten og for at holde mig igang.
Jeg læste en artikel om, at rigtig mange tager på når de er ledig som jeg, men det er altså ikke min plan.

image

Jeg prøver at holde mig igang og spise sundt og så holder jeg stadig min hjerne igang og læser artikler osv.

image

Men hvis du nu kender nogen derude, der kunne bruge en intelligent og sød medarbejder, så send mig endelig en mail.

Skriv et svar

