Ugen der gik og ugen der kommer..

Posted: 14. april 2013 in Mad
Tags: , ,

Søndag. Tid til refleksion over ugen der gik.
Ugen gik med træning, fysioterapi og ansøgninger som det jo gør herhjemme. Næste uge skal der dog trænes mere og færre kulhydrater indenbords. Jeg kan bare mærke, at det er det min krop har brug for.
Jeg er begyndt til bodyflow, som er en form for pilates og yoga i et. Det er super lækkert og min krop elsker bare, at få kombineret dette med konditionstræning og styrketræning.
Hva man ikke gør for, at være sund og glad, som jo oftest følges ad.

Ellers er ugen gået godt.

image

Vi har spist kyllingegryde med rodfrugtmos.

image

Jeg har set The Newsroom på dr2, hvilket er en FANTASTISK serie!

image

Jeg har spist skyr og synes at det var så godt, at jeg har købt 4 mere idag. De er nemlig på tilbud i Rema 1000 fra idag.

image

Jeg har spist pulled pork og det var SÅ lækkert.

image

Jeg har bagt brownies..

image

Jeg har lavet fiskefrikadeller med torsk, laks og bacon. Mums!

image

Jeg har fejret kærestens fødselsdag og lavet pandebrød til ham.

image

Nydt vandet.

image

Glædet mig over forårsagtig skov.

image

Jeg har nydt søndagen og fået pandebrødspizza. Nem mad på 15 minutter.

Næste uges madplan ser således ud:

Mandag: Kotelet med tzatziki
Tirsdag: Kylling med champignonsauce
Onsdag: Svinefilet med salat
Torsdag: Rester
Fredag: Lasagne
Lørdag: Rester
Søndag: Frysepizza el. lignende

Nem mad, men jeg glæder mig til det hele.

Skriv et svar

