Nye eksperimenter..

Posted: 22. marts 2013 in Uncategorized

Jeg har længe gået og kigget på to skønne produkter i mit køkkenskab. Nemlig Æblemarmeladen med Calvados og den hvide chokoladecreme med lakrids

På billedet ses også Café de Paris, som er en krydderiblanding. Jeg bruger den HVER GANG vi laver thaimad, hvilket også betyder at jeg snart skal have købt en ny🙂

Nå men jeg har endelig fundet skønne eksperimenter til marmeladen og chokoladecremen. Marmeladen skal bruges i denne weekend, hvor jeg skal lave butterdejshorn med gorgonzola og valnødder. Jeg vil så tilsætte en smule af marmeladen, da jeg tror den vil gå rigtig godt med den stærke ost.

Chokoladecremen skal bruges som fyld i macarons. Jeg har aldrig prøvet at lave dem før, men jeg er overbevist om at cremen vil være rigtig lækker som fuld. Og så er jeg ude i at jeg måske skal prøve en smule i et butterdejshorn.

Jeg opdaterer selvfølgelig om de lækre varer og ellers kan du selv smutte forbi Sorgenfri Specialiteter ved at trykke her.

Skriv et svar

