Drikkeskyr uden skyr..

Posted: 19. marts 2013 in Mad
Tags: , ,

Jeg spiser meget protein i løbet af dagen og nogen gange så må det altså gerne gå hurtigt.
Det handler mest om, at jeg ikke synes at det er fedt, at stå og stege kød 3 gange om dagen.
Derfor synes jeg at idéen om en drikkeskyr var ret fin. Jeg fandt den i Bilka sammen med min svigerinde og da der var 2 for 20,- så købt vi en hver.
Vi smagte min udenfor Bilka og min svigerinde så ikke videre imponeret ud.
Jeg synes den var lidt syrlig, men det er det jo.
Da vi var på vej ud til bilen, læste jeg deklarationen bagpå og blev lidt overrasket.

image

Synes ikke den er heeeeelt, som jeg umiddelbart havde regnet med.

image

Hvis vi ser bort fra tapioka, så er farven da fin. Men stivelsen gav simpelthen en underlig konsistens.
Den var syrlig til mig og jeg tilsatte lidt sødemiddel for at turde smage på mere. Det gik og hjælp faktisk en del. Jeg synes ikke om konsistensen, men med ekstra sødning fik jeg drukket et glas og vil drikke resten inden jeg smutter til træning. Mest fordi jeg hader spild af mad, men også fordi jeg reelt har betalt for den.
Mit problem er i sidste ende, at det ikke smager af skyr. Den har ikke den konsistens og smag jeg havde regnet med, så i min verden er det drikkeskyr uden skyr.
Den bliver nok ikke købt igen, økologisk eller ej.

Skriv et svar

