Hyggedag..

Posted: 16. marts 2013 in Mad
Tags: , ,

Lørdag er min favoritdag. Det er den dag kæresten oftest har tid til at lave noget og vi bare kan slappe af.
Idag tog vi i Kolding Storcenter. Egentlig skulle vi finde stiletter til mig, men vi fandt ikke noget jeg kunne lide. Kæresten fandt tilgengæld en blazer og tre t-shirts. Ja ja, sådan kan det gå.

image

Vi endte også med at få frokost på Fredes sammen med min svigerinde. Min svigerinde og jeg fik en kyllingeburger, som var overraskende god.

image

Kæresten fik nachos og så var han glad.

image

Aftensmaden var nem, en hurtig pastaret med rester fra fredag aften: rødvinssauce. Mums!

image

Fredag fik vi nemlig engelsk bøf med rødvinssauce. Det var så hyggeligt og SÅ godt!
Og næste uge ser nu også ret god ud.

Mandag: Mørbrad med svampestuvning
Tirsdag: Kyllingegryde med mos
Onsdag: Thaisuppe
Torsdag: Kylling med bønnesalat
Fredag: Risotto med røget laks
Lørdag: Spaghetti Bolognese
Søndag: Hjemmelavet pizza

Hvad er der ikke at glæde sig til?

Skriv et svar

