Instagram..

Posted: 15. marts 2013 in Bøger..., Film, Mad, Musik...
Tags: ,

Jeg er godt nok blevet vild med Instagram. Jeg bruger det rigtig meget og de billeder jeg lægger på bloggen har da oftest også været et smut forbi det digitale medie.

image

På min instagramprofil kan du finde små opdateringer om hvad jeg læser.

image

Ting jeg har købt.

image

Stemningsbilleder.

image

Billeder fra begivenheder, som fx min kandidatfest.

image

Film jeg har set og synes er anbefalingsværdige.

image

Og mad.

image

image

image

image

image

image

Masser af mad!
Hvis du har lyst, kan du finde min profil og følge mig. Navnet er Studielivet og jeg opdaterer ofte.

Skriv et svar

