Ugen der gik og næste uges madplan..

Posted: 10. marts 2013 in Mad
Tags: , ,

Kæresten har haft ferie i denne uge, men det har nu ikke ændret så meget på min uge. Jeg har stadig skrevet ansøgninger og fundet nye stillingsopslag.
Og så har vi været til karrieredage i Odense, hvilket ikke ligefrem var spændende for ham, men jeg fik noget ud af det. Bagefter tog vi i Ikea og det var SÅ hyggeligt. Vi fik snakket fremtid, hvilke ønsker vi har, både i forhold til indretning, behov og hvis der skulle komme flere😉

image

Jeg har også spist det samme selv om han har været hjemme. Mandag fik jeg min sidste Hpvvaccine og det skulle fejres.

image

Om aftenen fik vi den bedste rodfrugtmos jeg nogensinde har lavet. Der var sweet potatos, kartofler og persillerødder i. Da de var kogt og drænet, blev der tilsat salt, peber og to spsk flødeost. Mums!

image

Dagen efter var vores veninde på besøg og den stod på lækre tyndstegsbøffer, tzatziki og rodfrugter i ovnen.

image

Torsdag var vi trætte og kom først hjem fra Odense kl 19. Den stod på Heinz tomatsuppe. Det er min redning, når jeg absolut intet orker.
Fredag havde vi besøg.

image

Den stod på thaimad. Vi fik thai beef salad, nudler, oksekød i kokosmælk og forårsruller.

image

Min tallerken. Det var simpelthen så lækkert.

image

Desserten var trifli med bær, makroner og hvid chokoladecreme.

Det har været en skøn uge, men lige rundt om hjørnet er hverdagen. Madplanen ser således ud:

Mandag: Frikadeller med tzatziki
Tirsdag: Kylling med salat og kartoffelcroutoner
Onsdag: Tomatsuppe
Torsdag: Hakkebøffer med bearnaise
Fredag: Kylling med whiskysauce
Lørdag: Stærk pasta
Søndag: Hjemmelavet pizza

Jeg glæder mig!

Skriv et svar

