Ugens madplan

Posted: 3. marts 2013 in Mad
Tags: ,

Sikke en dejlig weekend, med en masse god mad.

image

Nybagte boller hos mine forældre..

image

Deluxe chips fra Lidl – overraskende gode!

image

Bananpandekager, cappuccino og pære – skøn morgenmad.

image

Pizza med skinke og pesto er en klassiker herhjemme og jeg nød min pizza lørdag aften.

image

Idag har jeg haft en super hyggeligt eftermiddag med min mor. Hun gav latte og en kjole. Hun er verdens bedste mor, ikke på grund af kjolen, men fordi hun altid er der, lytter og accepterer mine holdninger også når hun ikke er enig. Hun er verdens bedste mor og jeg håber at jeg bliver en lige så god mor for mine børn.
Nå, nok om det. Næste uge bliver skøn! Besøg, fødselsdag hos min svigerfamilie og besøg af min familie. Og det bedste er at kæresten har fri hele ugen!
Ugens madplan ser således ud:

Mandag: Hakkebøffer med rodfrugtmos og champignonsovs
Tirsdag: Højrebsbøffer med rodfrugter i ovn og tzatziki
Onsdag: Til fødselsdag
Torsdag: Tomatsuppe
Fredag: Thaimad – besøg af min familie
Lørdag: Rester
Søndag: Hjemmelavede burgere

Mums for en uge!

Skriv et svar

