Forårstegn..

Posted: 26. februar 2013 in Mad
Tags: ,

Jeg er SÅ småt begyndt, at glæde mig til foråret. Jeg ved godt at der er mange, der har glædet sig til varme siden 1. Januar, men jeg kan faktisk godt lide kulden.

image

Påskeliljer er fast inventar herhjemme, fra det øjeblik de bliver solgt, til allersidste er at finde.

image

Aftensmaden var en forårsgrøn risotto med spinat og porre. Vi fik stegt laks til og det er klart en af kærestens favoritter. Jeg er bare glad for at få narret en masse grønt i ham.

Skriv et svar

