Ugen der gik og ugen der venter forude…

Posted: 10. februar 2013 in Mad
Tags: , ,

Sikke en uge!
Det skal ikke lyde dramatisk, men aldrig før har jeg haft så ondt før.
En operativt fjernet visdomstand var ikke ligefrem noget at se frem til, men jeg må indrømme at det blev langt værre, da jeg endte med komplikationer og 4 ture hos tandlægen på en uge. Pyyhh…

image

Min største bedrift var to koldthævet grydebrød. Næste uge ser dog anderledes ud!

image

Jeg ser frem til at kunne spise, da ovenstående kartoffelsalat og kyllingefrikadelle var det mest spændende at spise, da den ellers stod på andet end yoghurt, is og krydderboller..

Næste uges madplan ser således ud.
Mandag: Wok med kokosmælk
Tirsdag: Svinefilet med ovnkartofler og salat
Onsdag: Salat med kartoffelcroutoner
Torsdag: Pizza
Fredag: Ud at spise med kæresten

Håber i alle får en god uge og passer på jeres tænder😉

Skriv et svar

