Ugen og ugens madplan..

Posted: 21. januar 2013 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Det der med at være på dagpenge er ikke vildt spændende, så derfor synes jeg at det er vigtigt at skabe nogle gode rammer.
Dagen i dag har været en god dag. Formiddagen blev brugt i træningscenteret og så hjem, i bad og spise en god frokost.

image

Pandebrød er altså for skønne.
Nå men så er der blevet søgt job på diverse sider og sendt en ansøgning.
Og så var jeg lige ude og snappe et par billeder af vores skønne natur.

image

Ugens madplan ser således ud:
Mandag: Hakkebøffer med tzatziki og grønne bønner
Tirsdag: Fisketallerken (salat med forskellige former for fisk)
Onsdag: På besøg hos skønne venner
Torsdag: Hjemmelavet tomatsuppe med kødboller
Fredag: Tunfrikadeller med råkost
Lørdag: Spiser hos mine forældre
Søndag: Kylling med ovnkartofler og salat

Mums! God uge allesammen..

Kommentarer
  1. stephanie siger:

    Har du en opskrift på de pandebrød?🙂 Og hvad bruger du som fyld?🙂

    • studielivet siger:

      Hej Stephanie,

      Det har jeg da. Jeg bruger denne her som udgangspunkt: https://studielivet.wordpress.com/2011/05/12/pandebr%c3%b8d/
      Denne gang skiftede jeg dog 50% af melet ud med rugmel og istedet for yoghurt brugte jeg fromage frais.

      Ang. fyld, så varierer det meget. Vi får det ofte som texmex, med krydret oksekød, masser af salat og hjemmelavet dressing. De er også rigtig gode med tun, skinke og kylling. De er skønne som en wrap, men min kæreste spiser dem ofte til suppe eller andet. De er rigtig gode at putte i fryseren eller bruge som pizzabund, hvis du laver for mange.

      Mvh Lea

Skriv et svar

