Det der med at blive færdiguddannet..

Posted: 17. januar 2013 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Jeg har ikke rigtig skrevet så meget, om hvordan det er at blive færdiguddannet..
Jeg blev færdiguddannet den 18. december og så var det jo næsten jul. Jeg lå syg i 1,5 uger henover nytår og så var det lige som hverdag.
Mine dage er lange. Jeg er ikke vant til det her med at have så megen fritid. Derfor overstiger jeg også kravene om hvor mange jobs, man som minimum skal søge pr. uge. Jeg skal søge 2 jobs pr. uge og det er virkelig ikke svært.. I hvertfald ikke endnu.
For ikke at forsvinde helt, så har jeg planer om at forsætte som jeg tidligere har gjort. Står op på et fast tidspunkt hver dag, ser Go’morgen Danmark imens jeg spiser morgenmad. Nu hvor jeg har mere tid, kommer jeg til at træne om formiddagen. Derefter frokost og så jobsøgning om eftermiddagen.
Jeg tror det er sundt ikke bare at sove til kl 14 og så se fjersyn. Jeg ville holde mig selv igang.
Og det gør jeg blandt andet også ved at lave mad og bage..

image

Igår stod den på skøn wokmad med oksekød og masser af grønt. Mums!
Og nu tror jeg at jeg vil bage boller til kærestens madpakker og weekendens morgenmad..

Skriv et svar

