Same old sunday..

Posted: 13. januar 2013 in Mad
Tags: ,

Jeg finder en tryghed i, at mine søndage ikke er så spændende. Jeg plejer faktisk at lave det samme hver eneste søndag, dog med få enkelte ændringer.
Denne søndag er det vilde tiltag, at vi skal i Jysk og hente et nyt tørrestativ. Vildt!
Og ellers holder vi os til at købe ind til ugens forløb.. Ugens madplan ser således ud:

Mandag: Frikadeller med stuvet hvidkål
Tirsdag: Hakkebøf med salat og tzatziki
Onsdag: Wok med oksekød og kål
Torsdag: Tomatsuppe med kødboller
Fredag: Kylling med coleslaw
Lørdag: Laks med risotto
Søndag: Kyllingeburger

Sikke meget der er at glæde sig til. Nu vil jeg bruge resten af min søndag på indkøb, hygge og muligvis en chokolademuffin..

image

Jeg bagte nogle skønne muffins igår, da vi var sammen med nogle gode venner og heldigvis er der et par stykker tilbage.
God søndag derude…

Skriv et svar

