Velkommen 2013…

Posted: 7. januar 2013 in Tanker

De tidligere år, har jeg lavet en gennemgang af det forgangne år.
I år er ingen undtagelse og hermed præsenterer jeg 2012 i tal:

Mit år 2012 i tal og alt for mange detaljer:

Alder: 26
Kærester: 1
Cigaretter: 0
Kunne ikke have gjort det uden: Meget det samme som sidste år (kæreste, familie og venner) men har dog også har et nært forhold til chokolade og film i år.

Godt man i det mindste ikke:
– Er single
– Dumpede sin kandidatafhandling
– Er i tvivl omkring sin plads i livet
– Føler sig alene (jeg er SÅ heldig at være omgivet af skønne mennesker)

Vil gerne have en “mute”-knap til:
– Igen kommer “folk der praler” på listen.. Hold nu op!
– Dagpengesystemet. Jeg er knap nok kommet igang og jeg er allerede udmattet

Må ikke længere:
Bekymre mig så meget
– Være så usikker. Jeg kan jo godt
– Være så doven. December var virkelig ikke en god træningsmåned

Må faktisk gerne:
– Være stolt af mig selv
– Være glad for at jeg er færdig med min uddannelse
– Glæde mig til fremtiden

Bliver nødt til at lære: 
– Ikke at vrisse af folk. Den var også med sidste år, men jeg har dælme en kort lunte når jeg er presset.

Skal fremover:
– Fejre min kandidat med gode venner
– Blive fejret af min familie og NYDE det
– Finde mig et job
– Sætte mig ind i hvordan mit liv som dagpengemodtager skal være

Folk der ikke må få NOGET billigt i 2013:
– Folk der ikke gør en indsats
– Folk der ikke bidrager
– Folk der smider mad ud

Bør øjeblikketligt indføres:
– Gratis hpv-vaccine til alle, uanset alder og køn

Forbud imod:
– Folk der skubber. Den var også med sidste år, men jeg fatter simpelthen ikke, at man har så travlt, at pli forsvinder ud af vinduet.
– Folk der ikke taler pænt
– Uopdragne børn OG voksne. Jeg bliver mere og mere frustreret over hvordan folk opfører sig.

Skal have anskaffet:
– Mere plads
– Bedre opbevaring

Skal have afskaffet:
– Ting. Jeg har alt for mange ting liggende
– De sidste fem kilo. Nogen der vil have dem?

Må prøve at leve med:
– At jeg ikke fik et job inden jeg blev færdiguddannet
– At jeg ikke kan få at jeg drømmer om, lige nu

2012 var på mange måder et rigtig godt år.
Jeg blev færdiguddannet og det var helt klart det allervigtigste. Desuden havde jeg en masse dejlige timer med mine venner og dem håber jeg at få endnu mere tid til, nu hvor jeg er færdig på universitet.
Jeg ser frem til 2013 og et helt nyt liv efter mange år på universitetet.

Skriv et svar

