Mad i det nye år..

Posted: 6. januar 2013 in Mad
Tags: ,

Julen er overstået og det samme er min ferie. Derfor står den på lettere mad og mere grønt.

image

Julemaden var VIRKELIG god og jeg nød min juleaften i det sønderjyske. Men næste uge ser således ud:

Mandag: Lasagne med fuldkornsplader og masser af grønt
Tirsdag: Kyllingesalat med kartoffelcroutoner
Onsdag: Fisketallerken med salat
Torsdag: Enebærgryde med rodfrugtmos
Fredag: Stegt kylling med ovnkartofler
Lørdag: Hamburgerryg med grønkål
Søndag: Rester

Jeg skal til akassemøde og i biografen, men ud over det, skal jeg slappe af og komme mig efter influenzaen.

Skriv et svar

