Siden sidst..

Posted: 4. januar 2013 in Mad
Tags: , ,

Jeg burde egentlig have blogget meget mere på det sidste, for jul og nytår er jo pakket med lækker mad.
Jeg har dog lagt syg fra d. 27. December og indtil igår, så har ikke lavet eller spist så megen mad.
Det betød bl.a. også at vores nytårsaften gik i vasken.

image

Istedet endte det med at kæresten skulle lave mad. HELT alene!
Men han klarede det faktisk glimrende..
Vi fik lidt chips og hjemmelavet dip til Dronningens Nytårstale og indbagte rejer med hjemmelavet dressing til forret.
Hovedretten var ovnkartofler, bønner og en MEGET mør culottesteg med svampesauce.
Vi fik is med hjemmelavet chokoladesauce til dessert og jeg var simpelthen så stolt af min kæreste. Maden var ikke det jeg havde regnet med og jeg lå i sengen 80% af tiden, men jeg synes nu stadig at det blive en fin aften og kæresten gjorde virkelig meget for at jeg skulle have det godt.
Jeg håber i alle er kommet godt ind i det nye år.

Skriv et svar

