Glædelig jul…

Posted: 20. december 2012 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg er SÅ glad og SÅ lettet! I tirsdags blev jeg færdig som cand. mag.
Selvom jeg var meget nervøs for forsvaret, så synes jeg det gik fint og alt gik godt..

image

Jeg fejrede dagen af tre omgange. Jeg spiste frokost med min skønne kæreste på Berg i Kolding. Vi fik en skøn burger og selvom dippen var lidt krydret, så smagte det virkelig godt og vi kommer helt klart igen.

image

Efter frokosten besøgte vi min farmor og farfar og til sidst tog vi hjem til mine forældre for at få aftensmad..
Jeg fik nogle smukke blomster og ikke mindst to ringe, som jeg er MEGET glade for..

image

Min far serverede culottesteg med hasselback-kartofler og svampesauce.. Det smagte skønt og var lige det jeg gerne ville have..

image

Jeg vil gerne ønske jer en glædelig jul og håber i alle er lige så glade som jeg..!

Skriv et svar

