Den sidste søndag..

Posted: 16. december 2012 in Mad
Tags: , ,

Det lyder måske voldsomt, men dette er den sidste søndag, hvor jeg er studerende.. Tirsdag er dagen hvor jeg skal op og forsvare mit speciale. Jeg er rigtig nervøs, men det skal nok gå.
Derfor springer jeg nerverne over og går direkte til maden..

Mandag: Risotto med røget laks og spinat
Tirsdag: Eksamensdag – fejres hos mine forældre
Onsdag: Hakkebøffer med bearnaisekartofler
Torsdag: Kylling med ovnkartofler
Fredag: Lasagne
Lørdag: Wok med kylling
Søndag: Tomatsuppe med suppehorn

Kryds fingre på tirsdag og hav en fantastisk uge!

Skriv et svar

