Almost there..

Posted: 3. december 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

I fredags afleverede jeg mit speciale. Det var en helt speciel oplevelse og jeg var SÅ glad for at få det overstået..
Foran mig ligger nu to uger, hvor jeg skal forberede mig på mit forsvar og så er der dømt juleferie.

image

Heldigvis er der dog en masse smukt at kigge på, de næste to uger.. Billedet her er af Kolding Rådhus og jeg tog det i formiddags da jeg havde et par ting der, som jeg skulle ordne.
Det var koldt, men smukt!

Ud over specialet, så fylder maden jo også lidt og ugens madplan ser således ud:
Mandag: Koteletter i fad
Tirsdag: Frikadeller med stuvet hvidkål
Onsdag: Rester
Torsdag: Lakselasagne med spinat
Fredag: Grøntsagsuppe
Lørdag: Hjemmelavet spareribs og coleslaw
Søndag: Kyllingeburger

Jeg håber i alle nyder december og sneen..

Skriv et svar

