Efter en dejlig weekend starter en ny uge…

Posted: 19. november 2012 in Mad
Tags: , , , , , ,

Jeg har haft en helt igennem FANTASTISK weekend. Lørdagen bestod af hygge med min familie og fejring af min fars fødselsdag. Han blev fejret med brunch på Nicolai i Kolding og det kommer der muligvis en anmeldelse af.
Derefter hyggede jeg mig med en tur i byen med min skønne kæreste og afslapning i sofaen.
Søndag så jeg både min bror og svigerinde, svigerforældre og forældre om formiddagen. Eftermiddagen stod i filmens tegn, da jeg tog kæresten og vores vennepar under armen og tog et smut i biografen for at se Breaking Dawn.
Jeg har læst bogen og været rigtig spændt på hvordan de havde lavet den sidste del af Twilightsagaens filmatiseringer. Jeg vidste at der var ting de havde ændret på, men generelt synes jeg det var en fantastisk film.
Billederne er SKØNNE og der er virkelig sket meget siden den første film. Der var det hele; humor, kærlighed og drama. Fantastisk film!

Denne uge skal jeg lave de sidste rettelser til specialet, samt til foredrag på universitetet og til visionsforum omkring Kolding Kommunes fremtidige strategi. Jeg brænder for mit fag, så kryds fingre for at jeg får suget en masse visdom til mig i denne uge.
Apropos denne og sidste uge, så har jeg fået af vide, at jeg nok burde køle ned og være mere social. Huske at mit speciale ikke er hele verden og dermed at jeg også skal se andre mennesker.
Jeg elsker mit speciale, men jeg tror også at jeg måske har arbejdet FOR meget med det i perioder og de sidste to uger vil derfor være en kritisk gennemgang, rettelser og jeg skal intet skrive, kun slette. Kryds fingre for at jeg overholde dette.

Ud over en god arbejdsuge, ser maden heller ikke helt ringe ud.

Mandag: Ovnstegt kylling med ovnkartofler og estragonsauce (vi får besøg)
Tirsdag: Texmex (krydret kalkun med salsa, salat og hjemmelavede pandebrød)
Onsdag: Risotto med spinat (jeg er ikke hjemme til aftensmad, så kæresten spiser selv)
Torsdag: Lasagne
Fredag: Tomatsuppe med suppehorn
Lørdag: Stroganoff med rodfrugtmos
Søndag: Pizzaparty med skønne venner

Jeg glæder mig til hele ugen! Håber i alle får en god maduge…

Skriv et svar

