Om at smide håndklædet i ringen…

Posted: 15. november 2012 in Tanker
Tags: , , ,

Jeg elsker mit studie.. Jeg synes det er vildt spændende og jeg har fået min helt egen måde at sammenstykke min uddannelse på, som jeg bare er SÅ glad for.
Jeg ved jeg er dygtig til det jeg laver og jeg er sikker på at jeg på et eller andet tidspunkt får et rigtig spændende job.
Nok om det, så er specialet den hårdeste arbejde jeg nogensinde har lavet.
Jeg tænker over det hele tiden og nu tror jeg at jeg er ved at nå til en forståelse for hele processen. At det er det det er: En proces.
Jeg har skrevet 100 siders opgave og 150 siders bilag. Jeg har interviewet og læst teori og nu er jeg ved at være der hvor jeg skal være.
Jeg når ALDRIG at blive 100% tilfreds med det jeg har lavet, men om to uger, så siger jeg: Det var det! Så afleverer jeg og accepterer at selvom jeg har høje ambitioner, så har jeg kæmpet imod min krop som ikke ville samarbejde og alligevel har jeg fået gjort et fantastisk stykke arbejde.
Det handler om, selv om jeg siger; det var det. Selvom jeg kaster håndklædet i ringen og ikke kan mere. Så handler det om at være stolt. For jeg har VIRKELIG gjort et godt stykke arbejde!

Så er det bare at høre noget godt musik og nyde hvad jeg har opnået og ikke hvad jeg ikke har gjort.

God torsdag til jer alle…

Skriv et svar

