Ugens madplan…

Posted: 3. november 2012 in Mad
Tags: , ,

I næste uge har jeg fødselsdag og det skal fejres!
Jeg har fødselsdag tirsdag, hvor mine forældre og min bror og svigerinde kommer til aftensmad.
Uhh det bliver godt!
Søndag kommer min fars familie til eftermiddagskaffe med boller, cacao og to gange kage. Ja jeg kan ikke nøjes med én.
Næste uge står desuden på fysioterapi og rettelse af mit speciale…surprise!!

Igår kom kæresten hjem efter at have været væk en uge. Vi nåede dog ikke at være så meget alene, før vi skulle ud af døren og hjem til hans forældre for at spise.
Jeg fik lov til at lave mad, hvilket var fedt og maden blev virkelig også god. Min svigermor var vild med det og det er jo skønt med ros!
Vi fik andebryst og jeg har taget en masse billeder, som kommer i næste indlæg.

Kæresten og jeg besluttede at vi idag, skulle have en afslapningsdag med god mad.
Den stod på fisketallerken med røget laks, fiskefiletter og tunmousse. Mums!
I næste uge skal vi dog også have en masse god mad!

Mandag: Skinkemignon med sweet potatos og kartofler i ovnen. Hertil grøntsager og hjemmelavet dressing
Tirsdag: Tapas
Onsdag: Rester
Torsdag: Frikadeller med rødkål
Fredag: Wok med kylling og kokosmælk
Lørdag: Mortens aften hos mine forældre
Søndag: Pizza

Skriv et svar

