Drømmer…

Posted: 1. november 2012 in Tanker
Tags: , , ,

Jeg drømmer om december..
Om småkager, the og en varm brændeovn..
December er lige om hjørnet og jeg glæder mig helt vildt.

Jeg drømmer om sne og kulde..
Lige om en måned er jeg færdig med mit speciale. Jeg skal aflevere d. 3. december og jeg glæder mig helt vildt!!
Det går fremad med mine rettelser, men nøj hvor er det tungt.
Jeg sidder på universitetet fra kl 8 om morgenen og tager først hjem ud på eftermiddagen. I dag tror jeg endda først jeg kommer hjem klokken 20.
Det kommer selvfølgelig an på om jeg kan holde til så lang tid, for jeg må indrømme, at jeg de fleste dage arbejder 8 + timer i streg uden pause. Jeg spiser endda når jeg skriver. Ja ja, det er vildt at være studerende.

Jeg glæder mig til december!

Skriv et svar

