Indtil jul..

Posted: 28. oktober 2012 in Mad
Tags: , ,

Jeg har den næste måned, kun tre projekter. Og det første er det vigtigste, nemlig at få rettet mit speciale færdigt og dermed afleveret det. Det fylder rigtig meget i mit liv og derfor tilbringer jeg meget tid på universitetet.

image

Heldigvis er vejret ikke ligefrem til, at ligge på stranden, og istedet så nyder jeg udsigten fra vinduerne..

Udover mit speciale, så går jeg til fysioterapeut tre gange i ugen, da jeg har problemer med min højre arm. Det er træls, men nødvendigt.
Og så er mit sidste projekt mad! Lækker mad, især i forbindelse med min fødselsdag. Det bliver SKØN mad, med både tapas-aften for mine nærmeste og en klassisk omgang boller med kakao og lagkage..
Derfor kommer der nok ikke de mest spændende indlæg, men forhåbentlig en masse gode madplaner med inspiration til god mad, når man har et travlt studieliv.

Skriv et svar

