Hygge..

Posted: 23. oktober 2012 in Mad
Tags: ,

image

Ser det ikke lækkert ud? Denne salat var i hvert fald, lige præcis det jeg havde brug for. Jeg har været til fysioterapeut både mandag og idag, og idag har jeg desuden været til træning. Desværre har jeg også lidt travlt og mange tanker omkring mit speciale. Det skal afleveres om ca 1 måned.. Pyhh! Nå men da jeg kom hjem fra træning, stod den heldigvis på kyllingesalat med kartoffelcroutoner og hjemmelavet dressing.. Håber ikke at i har så travlt som jeg, men at i tilgengæld spiser godt🙂

Skriv et svar

