Ugens madplan..

Posted: 14. oktober 2012 in Mad
Tags:

Morgenen startede på den allerbedste måde, med nybagte boller, æg og bacon..

image

Det var virkelig en god morgenmad og kæresten, samt min fætter var glade.. Min fætter var på besøg og jeg synes, at overnattende gæster skal forkæles..
Min rettelsesproces går igang imorgen og jeg har to omgange fysioterapeut.. Pyhh.. Og så skal der selvfølgelig købes ind til ugens mad. Madplanen ser således ud:

Mandag: Thai Beef Salad
Tirsdag: Steak med salat og kartoffelcroutoner
Onsdag: Kylling med ovnkartofler og grønt
Torsdag: Frikadeller med stuvet hvidkål
Fredag: Kyllingelasagne med spinat
Lørdag: Hakkebøffer med broccoli og bearnaisesauce
Søndag: Kyllingeburger

Masser af kylling og en masse at glæde sig til🙂

Skriv et svar

