Udmattelse…

Posted: 10. oktober 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Jeg har arbejdet på mit speciale siden februar.. Det er rigtigt, rigtig længe og jeg glæder mig til at være færdig. Jeg gruer samtidig også for det der er på den anden side, men det er vel en naturlig ting.

Den sidste uges tid, har jeg dog været ufattelig træt hele tiden. I teorien kunne jeg jo bare sove til klokken 12 og så arbejde hele eftermiddagen, men jeg kan heller ikke sove så længe. Istedet så er min hjerne ved at gå i vinterhi, det er i hvert fald mit bud. Kæresten siger at jeg skal slappe af, og med alt det arbejde jeg laver, så skal jeg huske at min hjerne har brug for tid til afslapning. Jeg arbejder med mit speciale hver dag. På den måde at jeg alle hverdage, sidder med specialet, skriver researcher og læser. Jeg arbejder et par timer om formiddagen, spiser frokost og så arbejder jeg igen om eftermiddagen, oftest indtil kæresten kommer hjem fra arbejde. Desuden arbejder jeg også nogen gange lørdag og enten læser jeg søndag, eller har mine tanker omkring næste uges arbejde. Jeg holdt ikke så meget sommerferie, for der var min hjerne også optaget af mit speciale, og i weekendenerne, hvor jeg egentlig burde give mig selv fri, så kører det i baggrunden. Hvilket det også gør når jeg er til træning og når jeg ser tv. Jeg har været meget struktureret igennem forløbet og har arbejdet på det hver eneste dag. Jeg har ikke haft uger hvor jeg ikke har lavet noget, som jeg kender andre der har.

Men den sidste uge har jeg ikke kunnet det. Jeg har været så træt, og jeg tror at jeg har brug for en lille pause fra det. Heldigvis er jeg på fredag, så langt, at jeg kan sende det ud til den første rettelse og dermed holde en smuuuule fri.
Min fridag bliver holdt hos min veninde, den bedste i verden og jordens skønneste tvillinger!! Åhhr det var lige hvad jeg har brug for.. Nu er der noget at se frem til!!

Trods travlhed og træthed, skal der jo alligevel laves mad. Jeg har ikke så meget energi, men derfor er det rart med nogle skønne produkter, der gør livet lidt lettere.

Mandag aften fik vi tex mex. Skønne pandebrød, stegt kylling, salsa, hjemmelavet dressing og masser af salat.
Jeg havde marineret kyllingen med begge krydderiblandinger fra Sorgenfri Specialiteter, samt lidt balsamico, olie og soya. Og hvor var det godt. Det var første gang jeg brugte krydderiblandingen; Cafe de Paris, men hvor var den god. Virkelig god til kylling!

Nu vil jeg arbejde med specialet og prøve at se, om jeg kan få skrevet lidt, så jeg kan holde fri med god samvittighed.

Skriv et svar

