En lørdag i eget selskab…

Posted: 6. oktober 2012 in Mad
Tags: , , , ,

Kæresten har arbejdsdag på jobbet, hvilket ikke er så sjovt, når det nu er lørdag, men sådan er det jo engang imellem..
Jeg har derfor hele dagen for mig selv.

Fredag morgen startede således. Økologisk tykmælk med acaciehonning og en rugbrødsmuffin med ost. Og så liiiiiige en kop chaithe til, bare for at det ikke blev for kedeligt. Nej helt ærligt, så var det den perfekte måde, at starte en morgen på.
Muligvis var det den gode start, der gjorde at resten af dagen var lige så god. Jeg fik nemlig arbejdet rigtig godt på mit speciale og fik rundet de magiske 168.000 anslag, som er mindstekravet for mit speciale.
Det betyder at jeg reelt set, kunne aflevere mit speciale nu…
Men men.. Jeg tror altså at mine vejledere og censor ville undre sig over, at der mangler kritik af metode, retningslinjer til mit produkt, konklusion, perspektivering, samt reflektion over min egen rolle i projektet.
Nå men så er der også noget at lave den næste 1½ måned: RETTE…!

Nå men idag skal der ryddes op, gøres rent, ordnes vasketøj osv.. Alt det kedelige, samt kigges en smuuule på mit speciale. Men i aften kommer min bedste veninde og hendes kæreste og spiser. Vi skal have rødvinsbraiseret oksesteg og det glæder jeg mig virkelig til. Mums!
Min veninde er en virkelig dygtig fotograf og med hende som veninde, er det egentlig nært imponerende, at jeg tager SÅ dårlige billeder af maden jeg laver..

Så længe maden i aften smager godt, så tror jeg det er ligemeget om jeg kan tage gode billeder af det 😉

Skriv et svar

