Glæde..

Posted: 28. september 2012 in Tanker
Tags:

I disse dage, har jeg det skiftevis godt og dårligt med mit speciale.
Jeg har dage hvor det er genialt og dage hvor jeg er usikker på om jeg overhovedet består..
Men jeg har også ting som jeg glæder mig over..

image

At min bror og hans kæreste nu ikke længere bor så langt væk og jeg derfor kan besøge dem en torsdag aften til aftensmad..

image

At jeg kan spise lige hvad jeg vil, når kæresten er væk. Også selvom det bare er stegt torskerogn, ovnkartofler, gulerodssalat og remoladedressing..

image

At der findes latte.. Om det er med chai eller kaffe, så er det skønt..
Nu vil jeg kaste mig over specialet og være produktiv inden kæresten kommer hjem…

Skriv et svar

